Tärkeintä on sanoa riittävän usein “ei” – pikaopas nihkeään työnantajabrändäykseen

Joskus asiat hahmottuvat parhaiten negatiivisen kautta ajateltuna. Tämän pikaoppaan tarkoituksena on auttaa sinut kirkastamaan työnantajanbrändäykseen liittyvät tarpeesi siten, että mietit riittävän monen asian kohdalta vastauksen kysymykseen: “mille sanomme ei?”. Itse olen kokemuksen kautta oppinut, että kun ymmärtää riittävän selkeästi mille kaikelle sanotaan “ei”, niin ymmärtää samalla, mille pitää sanoa “kyllä”. Toivotan iloisia hetkiä ein parissa!

Täytä yhteystietosi niin pääset lataamaan oppaan itsellesi

Tämän oppaan on tehnyt kokenut työnantajamielikuvan kehittäjä Juho Toivola,  joka on laatinut kymmenien eri organisaatioiden työnantajamielikuvastrategian, ja johtanut työkseen työnantajamielikuvan kehittämistä mm. Finnairilla ja Elisalla.
Juholla on poikkeuksellisen laaja osaaminen rekrytoinnin eri osa-alueilta, ja yli kymmenen vuoden työkokemus alalta.