Neliosaisen Työnantajakuvatyön 4 kivijalkaa -opassarjan 3. osassa käsitellään työnantajamarkkinointia ja -viestintää työnantajakuvan kehittämisen tehokeinoina.

Mikäli tarvitset uusia malleja ja työkaluja työnantajaviestintään ja -markkinointiin, niin kannattaa napata talteen tässä oppaassa esitellyt, testatuksi toimivat työkalut. Oppaasta löydät myös ajatuksia siihen, miten voit lisätä työnantajamarkkinoinnin keinovalikoimaasi muutakin kuin mainoksia ja kampanjoita.

Täytä yhteystietosi niin pääset lataamaan oppaan itsellesi

Tämän oppaan on tehnyt kokenut työnantajakuvan kehittäjä Juho Toivola,  joka on laatinut kymmenien eri organisaatioiden työnantajakuvastrategian, ja johtanut työkseen työnantajakuvan kehittämistä mm. Finnairilla ja Elisalla.
Juholla on poikkeuksellisen laaja osaaminen rekrytoinnin eri osa-alueilta, ja yli kymmenen vuoden työkokemus alalta.